Forum

Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumAllmänna diskussioner om RC: AllmäntHemsida
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Hemsida

Vi pratade om hemsidan igår på Gubbfikat,  vi tycker det är synd att den i princip är död. Ok, nu får vi se hur många som ser detta inlägg och kommenterar det 😉

Klicka på bilden så blir den rättvänd... 

Roffe 

Uppladdade filer:
  • DSC_0013.JPG
Roberth Karlsson har reagerat på detta inlägg.
Roberth Karlsson

Den är mäktig Roffe!

Det är verkligen synd men medlemmarna verkar inte vara intresserade. Vi får göra ett försök igen att försöka få igång det.

😀

Hej Roffe, Douglas och alla andra i klubben!

Det är verkligen lovvärt av dig Roffe att försöka få liv i hemsidan igen!
Jag borde ha svarat direkt, men har haft så fullt upp att göra att jag inte prioriterat det. Nu ska jag iallafall försöka dra mitt strå till stacken genom att börja redigera den senaste videon från Olympen.
Förhoppningsvis dyker den upp på hemsidan inom några dagar.
Kanske kan det locka några fler att göra egna inlägg. Det är ju som allt med teknik och data. Första gången när en hemsida är ny känns det ovant, men efter ett eller två inlägg går det genast bättre.

M.a.o. försök, det ska göra. Återstår att se om jag lyckas 😉

Anders

P.S. Här försökte jag lägga in en bild på Uffe när han landar på Olympens vägg för precis 4 år sen igår (15/11), men det verkar inte bli som jag hade hoppats. Jag får försöka igen lite senare. Trägren brinner som nån sa...

Uppladdade filer:
  • IMG_8037_a.jpg
Roberth Karlsson har reagerat på detta inlägg.
Roberth Karlsson

Aha, det funkade visst när man la in bilden som uppladdad fil 🙂

Synd att man inte kan förhandsgranska resultatet, men man får väl lära sig så småningom hur det blir.

PS. Bilden är ju inte på Uffe som jag skrev förut utan på hans plan.

Men här är Uffe

 

Uppladdade filer:
  • IMG_8074_a.jpg
Roberth Karlsson har reagerat på detta inlägg.
Roberth Karlsson

Ja du Anders, jag trodde det skulle bli lika lugnt som vanligt på sidan.  Ser fram emot filmen som du ska lägga ut på sidan. Du får tipsa med ett SMS om filmen så våra vänner vänjer sig o gå in o titta då o då... 

Bilden från Mogges o mitt försök att flyga rote i somras..

Roffe 

Uppladdade filer:
  • IMG_20180915_193505_906.jpg
Roberth Karlsson har reagerat på detta inlägg.
Roberth Karlsson