Angående Facebook klubbsida

Startsida Forum Allmänna diskussioner om RC Allmänt Angående Facebook klubbsida

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1382
    Rolf Åhsberg
    Deltagare

      Angående det vi pratade om Douglas så får man göra en ny sida till klubben, den gamla får vara kvar ett tag med hänvisning till den nya.
      Jag tycker det vore värt det med tanke på att detta forumet snart är heldött…

      #1383
      Douglas Johansson
      Moderator

        Har inte hunnit ta tag i detta med Facebook-supporten, det har varit för mycket annat sista tiden.
        Men att dra igång en ny sida och tappa alla våra följare tycker jag personligen inte är ett alternativ.
        Förhoppningsvis kan supporten ändra det här med inläggen.
        Ska ta tag i det snarast.

        Vad det gäller hemsidan:
        Vet inte om det spelar nån roll hur många nya vi gör, det verkar inte som medlemmarna är så engagerade i alla fall. Vår gamla sida som la av var inte så speciellt väLbesökt i slutet heller. Tycker nog istället att det behövs lite mer engagemang rent allmänt. Och för dom som inte kan logga in eller andra problem så har det påtalats flertalet gånger att det är bara att ringa till Daniel så ordnar han det medans ni pratar. Men det verkar inte som om någon har ringt honom.

        Förhoppningsvis hittar vi en lösning på båda problemen snart.

        #1406
        Jan Åhman
        Deltagare

          Ja. att göra en ny hemsida är slitsamt. Använd den som vi har och lär oss använda den så blir det nog bra. Men att vi har en teknikkväll med temat facebook och hemsida till hösten är nog nyttigt. Om inte så kan det ju bli en trevlig kväll iallafall!!

          #1410
          Rolf Åhsberg
          Deltagare

            Vi är många som efterlyser en afton med hemsidesprat o fejan, behöver väl inte bli höst för att göra det ?

            #1411
            Anders Fransson
            Deltagare

              Personligen tycker jag att hemsidan fungerar bra och fyller sin funktion.

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.