Hemsida / inloggade medlemmar

Startsida Forum Allmänna diskussioner om RC Allmänt Hemsida / inloggade medlemmar

  • Detta ämne har 7 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år sedan av Douglas Johansson.
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1229
    Rolf Åhsberg
    Deltagare

      Jag har varit inne på vår hemsida ganska många gånger på senaste tiden och ser att jag är ganska ensam, Douglas är den som tittar in också. Vad som slår mig när jag tittar på vilka som är inloggade så är det folk som ser ut att vara från andra länder, av deras signaturer att döma. Just nu så är det 43 st. står det. Om det är gäster varför ser det ut att vara utrikes allesammans? Det står också att det tillkom en ny medlem men signaturen ser inte svensk ut.
      Kan webmaster förklara detta ?

      #1230
      Rolf Åhsberg
      Deltagare

        There is currently 1 user and 4 guests online
        roffe
        Activity within the past 24 hours: 43 users and 331 guests
        roffe, margerybradshaw, monikamccord74, brandy68p456485, lidaheiden6, sqsverona2338322, keeshadaws252, kscdolly1849049, raymondt61, shanicefewings4, maritaparris9, deenarussell, mavisweston7327, marina1722, leonardgether86, dewittlemay05, lindastowe7319, marthaolney8890, georgiannaphares, jillyokoyama5, hugh21b103422, edwardhausmann, vetafromm3683, meganfoltz04, inezhutton940, Frasse, jeanninebuss877, suechandler02, penneybrownrigg, darrylhuitt756, theresahnv, jimvanderpool3, briannabunn2, nicholaswakelin, conniegrunewald, mistyporras980, michalebrazenor, davidarigby32, nganhuondekermad, nellemulligan9, brainmccleary8, mucdylan89, trinidadwhittle
        Keymaster | Moderator | Participant | Spectator | Blocked
        Additional Forum Statistics
        Threads: 57, Posts: 204, Members: 1
        Welcome to our newest member, margerybradshaw
        Most users ever online was 5 on 19 November, 2017 19:13

        Så här ser det ut just nu på söndagsmorgonen..

        #1231
        Douglas Johansson
        Moderator

          Daniel får svara närmare på det här.
          Vem som helst kan registrera sig på hemsidan som user men då kan man inte se “medlems-trådarna”.

          Som synes så är det tyvärr så att våra medlemmar inte är speciellt aktiva på sidan.

          Däremot är det ju kul att det är många besök på sidan.

          #1236
          Rolf Åhsberg
          Deltagare

            Det vore ju kul framförallt med våra egna medlemmar i första hand. Hur är det med Facebook sidan, är den öppen för alla nu?

            #1237
            Christer Björkman
            Deltagare

              Jag har också funderat på detta Rolf, det står ofta också att det välkomnas en ny medlem. Så jag funderar på hur många medlemmar är vi i klubben, vi borde vara betydligt mer än det 40 tal som det står på hemsidan att vi är.

              #1238
              Rolf Åhsberg
              Deltagare

                Nyaste medlemmen just nu är ” fabiancurry ” någon som känner Curry ?

                #1241
                Jan Åhman
                Deltagare

                  Måste man inte bli godkänd och insläppt i gruppen??

                  #1243
                  Douglas Johansson
                  Moderator

                    Vi håller på att kolla upp alla inställningar på hemsidan.
                    Men medlemsantalet på hemsidan är inte detsamma som klubbmedlemmar !!

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.