Nya hemsidan.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #397
    Douglas Johansson
    Moderator

      Det blir kanske lite ovant i början men så är det alltid med nåt nytt.
      Tycker det nya forumet verkar bra att jobba med, enkelt att lägga upp bilder och rent allmänt lättarbetat.
      När det har putsats till lite så blir det nog perfekt.
      Åsikter och förslag är välkomna.

      /Douglas

      #403
      Urban Nyblom
      Deltagare

        Jag kan inte se på startsidan att någon skrivit på forumet. Visserligen kan man kryssa i nedan och få ett meddelande via mail att någon har svarat osv. Men det blir inte riktigt samma sak.

        Men det funkar bra annars.

        #412
        Daniel Solborg

          Nu kan du se de senaste 5 inläggen iallafall
          /Daniel

          #423
          Rolf Åhsberg
          Deltagare

            Jag kryssar alltid i ” kom ihåg mig ” vid inloggning men nästa gång jag skall logga in står där enl.punkterna att döma två lösenord, så jag måste skriva in lösenordet igen. Vad beror detta på?

            #428
            Daniel Solborg

              Wordpress arbetar med cookies i webläsaren, inget som man styr inne i WordPress.

              #639
              Urban Nyblom
              Deltagare

                Det skulle vara bra om vi kunde skifta rubriken på PinUp bilder till Nostalgi eftersom det hittills bara varit mest nostalgi.

                Sätt istället upp en ny tråd och precisera vad som menas med Pin Up bilder inom modellflyget. När jag var grabb fanns det en herrtidning som hette Pin Up med lättklädda damer. Jag antar att rubrikmakaren ej menar sådana bilder eller?

                /Urban

                • Det här svaret redigerades för 6 år, 5 månader sedan av Urban Nyblom.
                • Det här svaret redigerades för 6 år, 5 månader sedan av Urban Nyblom.
                #642
                Douglas Johansson
                Moderator

                  Bortsett från herrtidningens namn så är Pin Up en beteckning för “fäst upp”-bilder, pins. Dvs samma sak som idolbilder och var menat som bildserien startade, en man och hans maskin.
                  Ändrar rubriken till Idolbilder.

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.